Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

fredag 10 april 2015

Tårtor Vuxna

 Christine beställde den här häftiga tårta till sin 35 årsdag!!
Den är fylld med chokladbottnar & mjölkchoklad, en riktig chokladbomb till födelsedagsfesten =)

Linda beställde den här till sin 30 årsdag!
Tårtan är äggfri & fylld med jordgubbsmousse & vitchoklad. 

Tack för super god och vacker tårta 🎂

 Min mans Morfar har fylld 80 år & jag gjorde den här tårtan till kalaset!
Chokladbottnar fyllda med hallonsylt+hallonmousse & mjölkchoklad. 

 Linn beställde den här tårtan till sin brors födelsedag! 
Tårtan är till ca 10 pers & fylld med jordgubbsmousse & mjölkchoklad. 

Tusen tack för en supergod tårta å den blev jättefin. precis som jag hade hoppats

 Julia beställde den här till sin killes födelsedag!
En speltårta som var mycket rolig att få göra.
Tårtan är till ca 20 pers & fylld med jordgubbsmousse & mjölkchoklad.

Den här tårtan gjorde jag till Fridas födelsedag!
Tårtan ät till ca 15 pers & fylld med hallonsylt+hallonmousse & dumlefluff. 
Frida gav mig 5 stjärnor på facebook & skrev; 
Tack Linda för den goda tårtan jag beställde till min 25 årsdag :) den va väldigt omtyckt av alla gäster:)!!

Idolf brukar beställa tårtor av mig & nu var det dax för honom att fylla 95 år!
En tårta fylld med hallonsylt+hallonmousse & vaniljkrämsgrädde täckt med marsipan & de
andra är fyllda med samma men täckta med grädde & bär.

 Sara beställde den här tårtan till sin 19 årsdag!
Chokladbottnar fyllda med blåbärsmousse & vaniljkrämsgrädde. 
Den var jättegod!

 Berith beställde en tårta av mig till sin 50 årsdag!
Det skulle vara en liten tant på med böcker då hon älskar att läsa.
Tårtan är till ca 15 pers & fylld med passionssfruktmousse & vitchoklad.
Tack så mycket för denna tårta Linda. Den var helt underbar & mycket uppskattad av alla gäster. Jag är supernöjd, du är så otroligt duktig.

 Jennie beställde den här tårtan till sin kompis Madelens födelsedag.
Den var fylld med blåbärsmousse & vitchoklad. 
Hej Linda! Ville bara säga att tårtan du gjorde med sjukskötersketema var suverän! Jag läser till undersköterska och är klar om 2 månader. När Jennie och hennes familj kom hem med tårtan blev jag jätteglad. Helt klart den bästa presenten! Tack för den supergoda tårtan!

 Linda beställde en tårta med en uggla på & färgerna skulle gå i rosa, vitt & svart. 
Tårtan är glutenfri & fylld med passionsfrukt & vitchoklad.
 Hej Linda! Tårtan var helt fantastisk!
Ugglan och dekorationerna helt perfekta! Blev nästan lite ledsen när ungarna delade på ugglan  men den är ordentligt fotograferad så det är lugnt
Tusen tack för ännu ett mästerverk!
Kram!

 Denna fina nalletårta gjorde jag till Angelicas födelsedag. 
Hon önskade sig en nalletårta & utmanade mig rejält =)
Det var en jätterolig tårta att få göra & jag hoppas att få göra den igen =)
Hej!
Alla tyckte den var jättesöt & att du är helt enormt duktig & begåvad. Jag verkligen älskar den!!!
Tack så jättemycket för att du sa ja till att göra den. Nalltårtan är nog en utan de finaste & bästa du gjort till mig :)
Hej. Tack än en gång för tårtan. Alla älskade den, tyckte den var för fin att skära i. Det blev även ett stort samtalsämne om hur vi skulle skära den & hur du hade gjort den. 
Blandningen var jättegod :) Blev en jättebra födelsedag. Tack :) Kramar


Alla tårtor är spacklade med vaniljsmörkräm & täckta med sockerpasta eller marsipan, 
är du intresserad av att beställa tårta av mig, läs mer på hemsidan.

Ett stort tack till alla er för jag fick äran =)

Önskar er alla läsare en riktigt underbar helg!


1 kommentar: