Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

lördag 25 juli 2015

Födelsedagstårtor Vuxna

 Den här tårtan gjorde jag till Pavels 50 årsdag!
Han arbetar som kock & hans intressen är fiske & spel. 

Ca 15 bitar & fylld med passionsfruktmousse & mjölkchokladfluff. 
Stort tack, bästa Linda!
Du är verkligen duktig. Alla tackar för den underbara tårtan! Kram /Maria.  



Gabriella vann en tävling jag hade på facebook, så följer ni inte mig där så gör det nu för inom kort så kommer en ny tävling upp... Lindas Tårtor på Facebook
 
Vinnaren valde jag för att jag inte har gjort någon sådan tårta tidigare o blev verkligen inspirerad till att få göra en!! & nu när jag gjort den så var det såå kul att få äran att testa den stilen!!

Vinnaren är, Gabriella Eklöf Petri;
"Ok. Jag ska vara självisk nu. Jag har ju fyllt 40 i år, o det blev ingen jättetårta. Och jag gillar STEAMPUNK inspirerade tårtor!! Och jag ÄLSKAR choklad! Browniebotten, med hallon kanske eller mango. I två-tre lager...
Gillar din sida sedan länge och delar mer än gärna, för att visa ditt imponerande hantverk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar