Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 12 augusti 2015

Doptårtor


  De här två tårtorna gjorde jag till Amelias dop. 
Vita & rosa med skor, bebis & fina dekorationer!
Den ena är fylld med jordgubbsmousse & vaniljkrämsgrädde.
Den andra med päronmousse & after eightfluff. 

Hej. Skulle vilja tacka för de underbara tårtorna. 
De var väldigt uppskattade utav både stora och små och vi återkommer snart med en ny beställning. =) Mvh, Jenna



En söt 3 våningsdoptårta till tvillingarna Nellie & Tilda.
Vit med lila rosor & fjärilar. 
 Tårtan åkte enda till Virserum =)
 Till ca 30 bitar & fylld med hallonmousse & vitchoklad. 

Tanja skrev efter dopet;
Tårtan var kanon


 Den här 3 våningstårta gjorde jag till Sonjas dop, 
rosa & vit med bebis, rosor & blommor samt klossar. 
Chokladbotten, fylld med jordgubbsmousse & vitchokladfluff.

Tårtan du gjorde till vår dotters dop var så vacker att vi knappt ville äta den! 
Och otroligt god! Du är så duktig! Tack igen 

 Till Liams dop fick jag äran att baka den här 3 våningstårtan. 
Blå i olika nyanser & vit, men en krona på toppen, bebis, nalle samt klossar & blommor. 

Glutenfri till ca 30 bitar, fylld med mjölkchoklad & passionsfruktmousse.


 Ett stort tack till alla er för jag fått äran att baka tårtor till era dop, 
är du intresserad av att beställa doptårta av mig?
Läs mer på hemsidan, www.lindastårtor.se
anneberg nässjö jönköping vetlanda eksjö huskvarna aneby tranås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar