Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 7 juli 2016

Babyshowertårtor

 En tårta till Emmas babyshower! Jag var själv med på babyshowern & fick nästan helt fria händer med tårtan, den skulle gå i ljusblått & vitt, sen fick jag göra vad jag ville.
Den var fylld med hallonmousse & vitchoklad.




 Förra året fick jag äran att baka Anne & Morgans Bröllopstårta.
 De hörde av sig till mig för ett tag sedan och nu väntar de sitt första barn! De vill överraska släkten med en tårta som berättar den roliga nyheten!

Tårtan var till ca 15 bitar & fylld med passionsfruktmousse & vitchoklad.


En babyshowertårta med en söt liten nalle på! 
Ca 10 bitar & fylld med passionsfrukt & vaniljkrämsgrädde. 

Lynn beställde den här tårtan till sin väns babyshower!
Ca 10 bitar & fylld med passionsfrukt & vitchoklad. 

En magtårta till en babyshower!
Ca 10 bitar & fylld med passionsfrukt & vitchoklad. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar