Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 7 juli 2016

Företag och jubileumstårtor

Solberga Gif har firat 90 år och jag sponsrade festen med den här tårtan!



En tårta på 10 bitar som jag gjorde till styrelsen i husen där jag hyr lokalen! 
Fylld med hallonmousse & mjölkchoklad.




 Jag fick också äran att baka till deras årsmöte som var i Maj!
Tårtorna är till ca 40 bitar & fyllda med skogsbär & mjölkchoklad.  


 En tårta till personalen på Apoteket Loket i stan!
Ca 10 bitar & fylld med hallon & vitchoklad.


 Catena & Höglandets logistik hade invigning 1 juni & då fick jag äran att baka tårtorna!
Här kan ni läsa mer om bygget; http://catenafastigheter.se/projekt/projekt-nassjo/
Tårtorna är fyllda med skogsbär & vitchoklad. 

 Stort tack för ett fantastiskt jobb med tårtorna till Catenas invigning av bygget. Jättefina!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar