Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

måndag 18 maj 2009

Har precis kommit hem ifrån öppna förskolan, Jossan och Elliot kom så vi gick dit tillsammans men de kunde inte stanna för hon skulle på möte.
Men vi ska gå ner till mamma om en stund.
Sötisen sover just nu, så då tänkte jag passa på att skriva här.
Igår var vi hos Robbans bror marcus på kalas,
de har flyttat till ett torp och det var jätte fint.
Efter de åkte vi till ikea och handlade lite nya grejor till huset, så jag grejade hela kvällen igår och jag blev så nöjd och glad! Att det gör så mycket när man får in lite nya grejor och färg!
I helgen har jag tänkt att måla insidan på fönsterna, det är skit mycket jobb men jag vet att det är värt de :) På torsdag är det loppmarknad här i Anneberg, kan ju vara lite kul att gå på, sen är det ju marknad i nässjö på fredag, så vi kanske åker in en sväng. De beror ju på vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar