Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

lördag 9 maj 2009

Snart ska vi till Robbans mamma och ha typ "hej då fest" för Janna och Isaac, och jag vet att vi ska få jätte god smörgåstårta :)
Alex har haft öroninflammation i veckan, stackarn.
Han är ju så liten, och det har barit rätt jobbigt, han är verkligen inte sig själv när han är sjuk.
Men nu är han frisk och kry igen.
Så veckan har varit väldigt lugn, har varit hos mamma rätt mycket, så hon har hjälpt mig med Alex och tagit hand om honom så jag fått ta det lite lugnt, älskar dig mamma, du är världens bästa mamma.
Så igår bjöd vi mamma, mikael och sara på mat, jag gjorde 2 jätte goda pajer, en kyckling paj som jag fått receptet av Erika,
och en fantastisk god räk paj, asså man blir sugen på den hela tiden! om jag hinner någon gång ska jag skriva ner receptet på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar