Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 28 maj 2009

Idag är det Robbans och min 4 årsdag. Vi har varit tillsammans i 4 underbara år idag!
Imon har vi fixat barnvakt så ska vi bowla och gå ut och äta :) Älskar dig Robban.
Nu har det ett tag sen som jag skrev här, självklart så målade jag fönsterna, det var lite jobb men jag blev super nöjd. Lägger in lite bilder på det.
I tisdags var Alex och jag med Jossan och Elliot i jönköping och shoppade, det var en jätte trevlig och rolig dag :)
Idag har Alex och jag städat, ja, han är lite rädd för damsugaren men det gick jätte bra idag. Sen ville han hjälpa mig och moppa golvet :)
Det går så fort, på bara några dar så har han lärt sig att ställa sig upp när han tar tag i tex. soffan. Så nu är han och kryper och är överallt, så man måste hålla koll för det går snabbt nu.
Ska ner till min underbara mamma och äta middag sen.





Köket Före



Köket Efter





Sovrummet Efter, hade ingen bra före bild





Datarummet Före



Datarummet Efter



2 kommentarer:

  1. wow vilken skillnad det blev nu och så ljust och fint det blev :) Grattis till er ska jag ju säga med, mysigt!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Shit , blev skitbra ju! Duktig & händig du är hehe *

    SvaraRadera