Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 4 juni 2009

Idag har jag haft en jättebra dag! Först åkte jag och hämtade Malin och Michelle, så åkte vi till föräldragruppen. Det var sista gången idag, men vi har bestämt att fortsätta träffas hemma hos varandra och det hoppas jag verkligen för det är jätte trevligt.
Så kul med att allas barn är i samma ålder.
Efter de gick vi på torget en sväng. Malin köpte massa blommor till en som hon känner som tar studenten så jag köpte en bukett till mig själv, de var jätte fina och kostade bara 30 kr.
Så åkte vi hem, så kom My in till mig en sväng. Det var jätte trevligt, det var ju några år sen sist. och vi åt jordgubbar, super gott!
Nyss åkte mamma härifrån, har lånat deras bil, tack så mycket för det :) så hon kom och hämtade den.
Idag blir våran lille älsklings plutt 9 månader, tiden går otroligt fort likaså hans utveckling. Nu kryper han för fullt och ställer sig upp längst tex soffan, han stod även upp själv innan, han släppte taget om soffan :) hur gulligt och farligt? som helst!
Nu måste jag mysa med mina älskade pojkar :)
Tack alla ni som förgyllde min dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar