Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 24 juni 2009

Igår var vi hos mamma och Sara badade Alex ute, det tycker han verkligen om :) super kul att bada! Sen åt vi middag där.
Idag har Alex och jag gått till Solberga, till Malin. Hon hade föräldraträffen hemma hos sig och det var jätte trevligt. hon bjöd på glass, grädde, maränger m.m. super gott var det :)
Det var roligt att träffas, hoppas på lika fint väder vid nästa träff!

Så har vi sålt vagnen, jätte skönt! Vi köpte en Crescent compact för 4 veckor sen, men jag har inte varit alls nöjd med den.
Så jag tänkte att jag försöker sälja den så vi kan köpa en annan (har kollat lite på kronan sulky) så jag satte ut vagnen igår kväll på blocket och idag kom det en tjej och köpte den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar