Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 17 juni 2009

Igår var Alex och jag hos Erika och hälsade på. Det var trevligt :) Hon var så fin i håret och ny fin soffa hade de köpt med! Alex tyckte det var jätte kul med katterna, han kryper efter dom och skrattar, sötnosen!
Snart ska vi gå på promenad tänkte jag. Sen kommer Rolf och Maggan, Han kanske ska klippa våran häck om vädret håller i sig :) så ska jag laga lite god mat. Sen kanske Robban och jag åker iväg och gör något kul, blir nog minigolf och glass om som sagt vädret håller sig! Men det skulle inte bli regn idag iallafall.
Nu måste jag väcka lille plutten (han har sin fömiddagslur :), tänk att han sovigt 12 timmars natt 5 nätter i sträck! :) super glad!
Och det är skönt att komma upp tidigt på morgonen så man får lite gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar