Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 4 november 2009

I lördags var vi ju barnlediga, Rolf och Maggan var hos oss och tog hand om Alex.
Det gick jättebra :) så skönt att veta att det funkar!
Det var första gången som vi hade barnvakt en kväll!
Och det behövde vi!
så har jag ju börjat jobba med, det är kul och lite ledsamt på samma gång, men jag är inte borta så länge på dagarna i och med att jag har delat pass! Så jag hinner mysa och leka med Alex.
Och det ska bli så skönt att få lön igen!!

I helgen har jag några tårtor att göra, Camilla ska ha 2 tårtor och min mormor 1, sen kanske det blir någon mer!? (surprise)! Så ska vi få besök på fredag, Jossan och Karin med familjer! Det ser vi fram emot! Så i helgen blir det fullt upp, tyvärr kan jag inte göra en tårta till fredag! Hade gärna gjort det, men det blir lite för mycket!
Nehe, nu är det snart läggdax!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar