Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 12 november 2009

Nu måste jag bli lite bättre på att skriva här!
Det har varit lite mycket senaste tiden. Så har det blivit att jag bara lagt in bilder på tårtorna :)
Idag har Alex & jag varit i kyrkan. Karin, Meja & Emil kom, det var jätteroligt :)
Efter de gick jag till jobbet, sen blev det god mat hemma hos mamma.
Så åkte Robban & jag till eksjö och handlade mat, då tog mamma han om Alex.
Det går jättebra här hemma nu när jag börjat jobba!
Robban är så duktig och Alex har blivit lite mer pappig nu, och det är bra!
För han har ju varit väldigt mammig ett tag!
Nu sover plutten så det blir väl tvn en stund innan det blir sängen, är väldigt trött sen jag började jobba! Men det är väl inte så konstigt när man gått hemma så länge :)
Ser fram emot en trevlig och rolig helg!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar