Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 18 november 2009

Nyss hemkommen från Karin, Alex och jag gick dit en stund så han skulle få leka av sig lite!
Det var jättetrevligt (som vanligt)
Tack vare att jag lyssnade på mig själv igår och gjorde det som kändes rätt och ringde så
(ja, vad ska man säga) jag gjorde en god gärning!
Hade jag inte lagt märke till något så hade det nog dröjt innan det hänt något.

Hur ska man göra med den där jävla sprutan?! Usch, vad trött jag blir på de!!!
Hur har ni andra som har barn gjort?
Igår stod de i aftonbladet att fler Landsting inte ger vaccinet till barn.
Ja, jag vet inte hur vi ska göra.

2 kommentarer:

  1. Jag är själv inte helt positiv och säker, även om jag bestämt mig för att vaccinera både mig själv och Tuva. Tror jag. Ett starkt tips är att inte läsa NÅGONTING om detta på aftonbladet. Det är bara skit alltihop som skrivs i den tidningen. Läs på vårdguiden, socialstyrelsen och liknande. Och gå sen efter det som känns rätt för er!

    SvaraRadera
  2. hej! vi har vaccinerat oss alla tre, ibörjan var vi verkligen emot det men eftersom alla vi tre är i en riskgrupp så har vi gjort det, har fått ett råd från en kompis som sa, hellre sjuk av sprutan än sjuk av svininfluensan. men gör det ni själva tycker. i eksjö vaccinerar de barn från 6mån upp till tre år

    SvaraRadera