Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

söndag 1 april 2012

Bröllopstårta till Sofi & Charlie


Sofi skrev till mig & ville beställa en fin, men enkel bröllopstårta till deras bröllop.
De ville ha en ljusgrön tårta,
med några liljor på & deras namn & ett vitt band runt tårtan.





De ville inte ha choklad i tårtan & den fick inte smaka för mycket grädde.
Så vi kom fram till vaniljkrämgrädde & passionsfruktmousse som smakkombination i tårtan.
Tårtan var till ca 20 personer.



Jag blev så glad över Sofis fina ord till mig efter vigseln;


Det var den godaste tårtan jag någonsin ätit!! Min pappa filmade när vi skar upp tårtan och matade varandra med den, och min direkta reaktion var, det var det godaste jag någonsin stoppat i min kropp!!!

Den var så vacker, exakt som jag ville ha den och hade visualiserat, smakade så mycket godare än jag hade förväntat mig.




Tack så mycket Sofi & Charlie för att jag fick äran att göra eran bröllopstårta!!


2 kommentarer:

  1. Tårtan till min makes 50 kalas var helt underbar. Vrålgod och snygg. Dotter har redan beställt en hello kitty tårta när hon fyller år så vi återkommer definitivt.

    Tusen tack !

    Jeanette & Lars-Göran

    SvaraRadera