Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

tisdag 10 juli 2012

Namnfest tårta till Isabell


 Isabells mamma Martina tycker om drakar &
 ville ha en lila tårta med stora vita fotsteg på & en bolibompadrake på tårtan 
till Isabells namnfest.

Jag har haft väldigt mycket att göra så min fina vän 
& granne Jossan var här och modellerade draken åt mig. 
Hon fick testa lite & jag tycker den blev super bra :)




 Jag har gjort resten av tårta & den här är till ca 30 pers 
& fylld med 
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med socker pasta.



Martina skrev så här till mig efter festen;

den var jättefin o god...
tack så hemskt mycket alla tyckte den var fin o god o barnen slogs om draken  
 ska definitivt beställa av dig igen nästa gång d vankas tårta o
 jag har redan rekommenderat dig till fler så hoppas du får nån ny kund oxå...
så tack igen du gjorde namnfesten ännu mer speciell.
kram martina

Tack så mycket Martina med familj för era fina ord :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar