Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 14 november 2012

Doptårtor


En doptårta till Emma!
Emmas mamma Diana ville ha en rosa tårta med vita blommor på hela översta tårtan & 
en bebis i dopklänning.
Tårtan är till ca 20 pers & fylld med 
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad.

Diana skrev till mig;

Hej Linda!

Tack för den underbara tårtan.
Var väldigt fin och smakade utsökt.
 Jag passade på att göra cupcakes med
blommor på som matchade tårtan perfekt.

Super duktig är du och
  vi återkommer gärna till Emmas 1 års dag!
Tusen tack!
Här kommer en bild på en del av dessertbordet!
Med vänlig hälsning,
Diana, Josip och Emma
 









Den här doptårtan gjorde jag till Ebbes dop!
Ebbes mamma Kristin ville ha en blåturkos & vit tårta.
Med prickar på & Ebbes namn i klossar.
Och en liten prins på översta tårtan.

Tårtan är till ca 32 pers & fylld med
passionsfruktmousse & mjölkchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.

Kristin skrev till mig efter;

Nu har vi ätit tårta!
Den var underbart fin & otroligt god!
Alla gäster var superimpade!
Tack så jättemycket!!
/Kristin









 En doptårta till Leona!
Leonas mamma Kristina ville ha en tårta som var i korallfärg. 

En mycket fin färg tycker jag att det blev! 

Hon ville oxå ha en bebis i klänning med rosett & vita blommor lite nedför kanten.
& texten; Sretno Krstenje. 

Tårtan var till ca 30 pers & fylld med
hallonsyllt+hallonmousse & vitchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.



 Kristina skrev såhär till mig efter;


Hej Linda! 
Vill bara tacka så hemskt mycket för den otroligt vackra och goda tårtan! 
Den blev minst sagt perfekt, helt över förväntan! 
Blev så lycklig när jag såg den att jag hoppade av glädjen! 
Det gjorde du så himla fint! 
Tack ännu en gång för allt bla. den goda kommunikationen med dig! 
 och du, jag återkommer till dig snart igen!:)) 
Med vänlig hälsning, kristina




Ett stort tack till alla er för jag gick äran att göra doptårtorna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar