Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

tisdag 20 november 2012

Födelsedagstårtor


 Johans flickvänn Zeljka beställde 2 tårtor till Johans 25 årsdag!
Han ville ha en tårta med BMW loggan & en tårtan med BMW M loggan.

Tårtorna är till ca 30 pers & fyllda med
jordgubbssylt+jordgubbsmousse & vitchoklad.
Spacklade med smörkräm & täckt med sockerpasta.









 Jenny ville överraska sin sambo Mikael på hans 35 årsdag!
Hon ville ha Scania text & V8 märke på en blå tårta
& texten, Grattis Mikael 35 år & Mongo från kongo på den andra tårtan.

Hon åkte ända från Lammhult & blev väldigt glad över tårtorna!

De är till ca 30 pers & fyllda med
jordgubbssylt+jordgubbsmousse & vaniljkrämsgrädde
täckta med marsipan. 

Hon skrev till mig efter;

Dom var VÄLDIGT uppskattade och
UNDERBART goda =) !
Tack så hemskt mycket verkligen.
Det blir återseende ;) 
Fantastiskt arbete du gjort ovh gud så god den var :)
Jag är så glad för att du tog dig tid!
kram 








 Tage ville ha en klassisk prinsesstårta på sin 95 årsdag!
Iallafall fyllningen. 
Så jag tog mig friheten & gjorde en vit tårta med röda & blåa blommor på ;)

tårtan är till ca 15 pers & fylld med
hallonsylt, vaniljkräm & grädde.
täckt med marsipan.
den lilla cupcaksen är glutenfri. 


Ett stort tack till alla er =)


4 kommentarer:

  1. Vad kostar BMW tårta för 10 pers?

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej! jag tar 400 kr för en tårta till 10 pers.

      Radera
  2. gör du mindre tårtor med? tex. för 6 pers eller 4 pers? och vad skulle det kosta isf :) kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den minsta jag gör är till 10 Pers. mvh

      Radera