Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

söndag 4 november 2012

Tårtor!!


 Min förre detta jobbarkompis Anette har börjat på ett nytt jobb, 
hon har jobbat på det förra jobbet i 25 år! 
Så hon ville bjuda personalen på tårta :)

Tårtorna är till ca 30 pers & fyllda med
hallonsylt+hallonmousse & mjölkchoklad.
Spacklade med smörkräm & täckta med marsipan.! 

Anette skrev till mig;
Hej Linda!
Ett stort tack för de supergoa tårtorna. 
Det var uppskattat, de tog bilder på dom.
Blev knappt en halv tårtbotten över.
Kram Nettan.







 Elin, min gamla klasskamrat har fyllt 25 år!
Hon beställde tårta till sitt kalas & hon ville ha blåa tårtor med mönster i &
blåa småblommor & lite lila. 
Gå gärna in på Elins blogg;


Tårtorna är fyllda med vitchoklad & mjölkchoklad.
Spacklade med smörkräm & täckt med sockerpasta. 

Såhär skrev Elin till mig;

Hej Linda!
Tack för de fina tårtorna :-) verkligen superfina och goda!
Och så goda - jag som inte tycker om sylt tycker det var perfekt att få välja själv... Väldigt saftiga!
Kram till dig






 Den här tårtan gjorde jag till Andreas som fyllt 30 år!
Han är bandymålvakt.

Tårtan är till ca 10 pers & fylld med banansylt+bananmousse & mjölkchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta. 





 En Monster tårta till Lukas som fyllt 8 år!
Han ville ha en tårta med Monster loggan på, gärna en fyrkantig tårta!

Tårtan är till ca 15 pers & fylld med
ahlgensbilar & vaniljkrämgrädde.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.





 Linda beställde en tårta till sina svärföräldrar, de flyttar hem till Sverige från USA.
Så hon ville ha Svenska flaggan på ena sidan & Amerikanska på den andra.
& Svärföräldrarnas 2 hundar på tårtan!  

Tårtan är till ca 10 pers,
chokladbottnar fyllda med 
hallonsylt+halllonmousse & choklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta. 

Linda skrev till mig;

Tack för god tårta!
Rolig & smaskig.
Hälsningar Linda m familj



Ett stort tack till alla er för jag fått äran att göra era tårtor!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar