Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 19 december 2012

Barntårtor


 Den här tårtan gjorde jag till Hennings födelsedag den 24 Nov, har varit dålig på att uppdatera :(
men nu kommer den!!

Henning tycker om att titta på Babblarna (själv har jag ingen aning om vilka de är ;)
så 3 Babblar ville de ha på tårtan! 

Tårtan är till ca 15 pers & fylld med
hallonsylt+hallonmousse & mjölkchoklad.
Täckt med sockerpasta. 

Hennings mamma Linda skrev till mig;

Hej! :)
Tårtan va kanon! Jättegod & en fröjd för ögat!
Alla var impade & undrade vart vi köpt tårtan :)
Med vänlig hälsning, Linda







 Den här tårtan gjorde jag till Melanie som fyllde 7 år!

En rosa tårta med lila & rosa blommor & vita fjärilar!

Laktosfri till ca 20 pers & fylld med
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta!






 En Hello Kitty tårta till Lina som fyllde 3 år!

Tårtan är till ca 10 pers & fylld med
banansylt+bananmousse & vaniljkrämgrädde!






 Spindelmannen till Julios 4 årsdag!
Tårtan är till ca 15 pers & fylld med 
hallonsylt+hallonmousse & mjölkchoklad.
Täckt med sockerpasta.

Julios mamma Lidia skrev till mig;

Hej hej!
Ville bara meddela att sonen min älskade sin tårta & 
han blev helt överlycklig över den :)
& min äldsta dotter tyckte den var så god så hon åt 2 bitar :)
& resten av oss & gästerna tyckte också att den var god & fin.
Tusen tack för den fina tårtan!!
Mvh Lidia






Ett stort tack till alla er!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar