Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

måndag 10 december 2012

Doptårtor


 Den här doptårtan gjorde jag till Tyras dop! 
Tårtan är till ca 30 pers & fylld med 
hollonsylt+hallonmousse & vitchoklad. 

  Såhär skrev Tyras mamma till mig; 
Hej Linda!
Tack för en supergod tårta. 
Den var väldigt uppskattad och alla tyckte att den var så fin!
Dina visitkort gick åt i ett nafs!
Din tårta gjorde pricken över i:et på en underbar dopdag!

Mvh, Johanna






 En doptårta till August. 
De ville ha en blå tårta med en bebis i blöja, "nalle apan" & Alfons Åberg nalle på tårtan.
Tårtan är till ca 10 pers & fylld med 
päronmousse & mörkchoklad. 





Den här 3 våningstårtan är till ca 35 pers & den gjorde jag till Alexanders dop,
de åkte ända från Sävsjö :)

Tårtan var fylld med blåbärsylt+blåbärsmousse & vitchoklad.

Alexanders mamma Emelie skrev till mig;
 Hej!! 
Den var helt fantastisk!!! 
Super fin o väldigt god!!! 
Den fick väldigt mycket beröm av gästerna!!! 
Vi kommer göra fler beställningar framöver kan jag lova!!! :)
mvh Emelie.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar