Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

lördag 15 december 2012

Födelsedagstårtor


 Den här tårtan gjorde jag till Lisa & hennes dotter Michis födelsedagar! 
De ville ha turkosa converse på & någon blomma, så jag gjorde 2 större blommor på tårtan.

Tårtan är till ca 15 pers & fylld med passionsmousse & vitchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.

Lisa skrev till mig;

 Hej Linda!
 Tårtan var superfin o god:) 
tusen tusen tack för det fina konstverket. 
Återkommer, det vet du stor kram o åter igen TACK!!! Kram Lisa






En liten tårta till Camillas födelsedag! 
Camilla tycker mycket om hästar :)

Tårtan är fylld med banansylt+bananmousse & mjölkchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med marsipan!

Maria som beställde tårtan skrev till mig;

 
Tack för en super fin och god tårta!
 Hästen var mycket uppskattad och födelsedagsbarnet blev jätte nöjd!!
 (Inte en smula kvar på någons tallrik så det klassas som fullt godkänd!) ;) Kram Mia
 








 En tårta till 10 pers som min frisör Sofie beställde till sin födelsedag!
Jag fick göra vad jag ville, hon sa bara att hon tycker om liljor :)

Tårtan är fylld med blåbässylt+blåbärsmousse & vitchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta. 





Min "plast" bror Kim fyllde 25 år den 8 dec & 
han har köpt ett rött hus så självklart fick de bli ett hus på tårtan ;)

Tårtan var till ca 15 pers & fylld med
hallonsylt+hallonmousse & mjölkchoklad.




Ett stort tack till alla er!!!

1 kommentar:

  1. Jättefina tårtor :) Hästen var ju jättefin och även de stora blommorna :-)

    SvaraRadera