Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

måndag 31 december 2012

Gott Nytt År!



 Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år!
2012 har varit ett jätte roligt år för mig,
det har gått över förväntan & tårtorna har spridit sig väldigt mycket.
Jag hade till och med kunder från Växjö & Värnamo i somras :)
Det är tack vare alla ni som beställt tårta av mig 
som jag har kunnat baka & skapa det jag tycker är roligast att jobba med!
Det är ni som gör så att jag håller mig sysselsatt & att Lindas Tårtor sprids & fler får chansen att smaka en fin & god tårta ;)

 I April 2013 beräknas vårat andra barn att komma till världen :)
Därför tar jag emot begränsat antal tårtor April-September.
Nu i somras hade jag brölloptårtor varje vecka (jättekul =) men  i år vill jag vara lite ledig & ta hand om min familj för att sedan satsa ännu mer på företaget! 

Jag hoppas att ni har överseende med detta & återkommer.

Jag önskar er alla ett gott nytt år & ett stort tack till alla mina kunder!!

vill ni beställa tårta under April-September
kontakta mig redan nu då jag tar emot begränsat
med beställningar de månaderna.







 I år kommer jag inte baka någon nyårstårta till oss, utan det blir en god Daimtårta som jag kommer lägga ut receptet på inom det närmsta.

Däremot så gjorde jag en förlovningstårta idag till Athra & hennes blivande man.
Hon ville ha en vit tårta med silver kulor, stora vita blommor & deras initialer & ett hjärta stående.
Blommorna, initialerna & kanten runt tårtan är sprayade med silver/pearl färg. 

Hoppas att ni alla får en fin dag!! 

kram /Linda



3 kommentarer:

  1. Grattis till bebisen Och lycka till i framtiden! /Terese

    SvaraRadera
  2. Grattis till bebisen! Jag trodde ni redan hade två barn. Hoppas graviditeten går bra :). Kramar Angelica Säleby

    SvaraRadera
  3. Jag kan fasta vid tårt bloggar länge och jag kan säga att på din blogg har jag tittat en del på helt grymma tårtor. Keep going!
    sen har jag en liten annan fråga. Det är så att jag har startat ett "projekt".
    Som nioåring besökte jag Sydafrika med min familj bodde där under ett halv år och fick uppleva massa nya saker.Och nu 6 år senare har jag tänkt att åka tillbaka som utbytes student men för att kunna göra det här måste jag samla in pengar och därför har jag startat http://fundedbyme.com/projects/2013/02/sydafrika-2014/ där alla olika privatpersoner och organisationer kan skänka pengar till det här.Jag har även valt att jag ska skänka 5% av det pengar jag får in till ett projekt som frälsningsarmen har i sydafrika(frälsningsarmen är bland annat en väll organation) . Det jag nu frågar dig om är kanske mycket begärt men jag skulle bli jätte glad om du kunde skriva om det här på blogg och kanske berätta lite vad det är och dela länken. Så jag kan få min dröm uppfylld och inspirera andra att göra den resan jag kommer göra.

    Tack på förhand
    Mvh
    Sanna rudolfsen

    SvaraRadera