Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 26 december 2012

Barntårtor


 Den här tårtan gjorde jag för ett tag sedan till Thilda som fyllde 1 år!
Jag gjorde Thildas doptårta i Mars.

Nu ville Thildas mamma Emmelie ha en tårta med en My Little Pony häst på :)

Tårtan är till ca 15 pers & fylld med 
hallonsylt+hallonmousse & mjölkchoklad.
Täckt med marsipan. 

Emmelie skrev till mig på min Facebook sida 

 Tack Linda för att du gjorde Thildas födelsedagstårta .. 
den va helt underbart fiiin å god !
 Thildas mumsade glatt i sig en hel bit å hela tårtan gick åt snabbt.
 Längtar redan till nästa beställning =D





 En tårta till Ella som fyllt 8 år!
Ella ville ha en rosa tårta med Petshop på & gärna hennes favorit Pandan!
& blommor och gräs.

Tårtan är till ca 15 pers & fylld med
Jordgubbssylt+jordgubbsmousse & vitchoklad. 
 Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta. 




En äggfri tårta till Leilas 2 årsdag!
 En av Leilas favoriter är Hello Kitty.

Tårtan är till ca 10 pers & fylld med
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta. 

Leilas mamma Irma skrev till mig;

 Hej 
den va jätte god som vanligt..
Tack så jätte mkt :))





Ett stort tack till alla er!!! 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar