Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

lördag 29 september 2012

Alexander 25 år


 Alexander tycker om att titta på Simpson! 
Så han ville ha en Simpson tårta.

Så jag gjorde Homer i en fåtölj, men några munkar & utspillda ölburkar lite överallt.
 Och Bart som sitter på kanten på tårtan, med sin skateboard & slangbella :)
(dessutom kollade jag på kort & såg att i Simpson så  har de en rosa matta på det gröna golvet i deras vardagsrum, så jag efterliknade det =)

Alexander blev mycket glad över tårtan när han hämtade den! 



 Tårtan är till ca 30 pers
& fylld med
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad. 
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.




 Jag fick ett mail av Alexander; 


Hej
Först måste jag säga tack för tårtan.
Den var jättefin, super god och många tog kort på den, när den serverads :).
Vi vågade knappt skära i den för den var så fin.
Jag vill ge dig beröm för att du verkligen fångade
figurerna och deras intressen :).
 Jag måste berätta ett roligt scenario om min kusin Ida, 5 år.
Min syster och jag försökte locka henne till att se något häftigt!
Det vill säga tårtan. Hon sa nej, nej, nej!
Då gick vi upp och kollade på den själva.
När vi kom ner frågade vi henne om hon ville se tårtan?
Hon sa nej, nej, nej! Då visade jag en bild på tårtan!
Då bokstavligen talat sprang hon upp till övervåningen med
oss för att se på tårtan! :).
Där var hon i flera minuter, stirrande på tårtan!
 Så var det faktiskt, jag ljuger inte.
Vi är super duper nöjda med tårtan!

                                                         Mvh Alexander och Maddi



 
Ett stort tack till dig Alexander!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar