Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

lördag 2 februari 2013

Födelsedagstårtor!


Den här tårtan gjorde jag till Älvas 6 årsdag!
Älva önskade sig en rosa tårta med en prinsessa,
röda hjärtan på kanten & silver kulor. 
Och små röda blommor runt prinsessan. 

Hon blev mycket glad när hon såg tårtan :)

Den är till ca 15 pers & fylld med 
hallonsylt+hallonmousse & mjölkchoklad.
Täckt med marsipan! 






 Till Carls 8 årsdag gjorde jag den här Lego tårtan!
Carls mamma Tina gav mig de legogubbarna som han skulle få i present såjag satte dom på Legoklosstårtan :)

Carl blev mycket glad över sin tårta!
 Den är till ca 15 pers & fylld med 
marabou mjölkchoklad i båda lagren
& täckt med marsipan. 







 Till Patricias 14årstårta fick jag göra vad jag ville,
hon spelar fotboll & tycker om limegrönt,
så de temat gjorde jag dekorationerna i.

Tårtan är till ca 10 pers & fylld med
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.

Tårtan var mycket omtyckt! 




 Frida önskade sig en tårtan med en röd bil på & en systemkamera på.
18 skulle stå upp i mitten & bokstäverna & siffrorna i silver!

Tårtan är till ca 10 pers & fylld med
passionsfruktmousse & geishachoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta! 



Ett stort tack till alla er för jag fått äran att göra födelsedagstårtorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar