Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 27 februari 2013

Födelsedagstårtor


Louise beställde en födelsedagstårta till sin födelsedag!
Hon tycker om Alice i underlandet &
ville ha en tekopp & en tekanna med texten Eat me!
 Jag tycker att det blev en söt liten tårta :)

Tårtan är till ca 10 pers
chokladbottnar fyllda med 
jordgubbssylt+jordgubbsmousse & mjölkchoklad. 

Louise skrev till mig;

Hej!
Tack så jättemycket för tårtan!
Alla tyckte så mycket om den och jag är så nöjd!





 Eva beställde en tårta till Lenas 60 årsdag!
De ville att det skulle vara saker på tårtan som symboliserar saker som Lena tycker om.
Så en iphone, en svart hund & ullaredskassar ville de ha på tårtan! 

Tårtan är till ca 10 pers & fylld med 
blåbärssylt+ blåbärsmousse & vaniljkrämsgrädde.



Ett stort tack till alla er!

2 kommentarer:

  1. Alice i underlandet tårtan tyckte jag verkligen om! Jag tyckte det var fint som du hade gjort med rosa duken. Det var fint att den var lite rynkig i slutet (mer realistiskt då). Koppen och kannan var super fina! Det var fint att de var så stora (också realistiskt) Bra jobbat :). Kramar Angelica Säleby

    SvaraRadera
  2. tack så mycket fina du :) kram

    SvaraRadera