Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

tisdag 19 februari 2013

Kuddtårta


Jag fick en ny utmaning för någon vecka sen, en kuddtårta! 
Jag har aldrig gjort något liknande innan så jag var lite nervös inför detta projekt :)
Men jag blev väldigt nöjd över slutresultatet!

Patrik beställde denna kuddtårta till sin dotters födelsedag!
Och han tyckte att tårtan var finare & bättre än han förväntat sig :)
Han ville ha en mörkrosa tårta med vita detaljer på.


Tårtan är till ca 10 pers 
& fylld med blåbärssylt+blåbärsmousse & vitchoklad.



3 kommentarer:

  1. Tårtan är super fin :). En mycket realistiskt kudde, verkligen super fin!!! :). Kramar Angelica Säleby

    SvaraRadera
  2. Den är helt underbar!! :) får jag fråga hur du har fått till den mörkrosa färgen?

    SvaraRadera