Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

tisdag 3 december 2013

Födelsedagstårtor


Grannarna brukar köpa tårta av mig & nu var det dax för deras 
Mormor att fylla 90 år!
 En vit tårta dekorerad med rosa blommor var önskemål på tårtan,
laktosfri till ca 15 personer
 fylld med
päronmousse & after eight choklad.
täckt med sockerpasta.




 En tårta till en fiskare! 
Jennie som beställde tårtan åt sin släkting ville skoja lite med dom & 
ville ha med en tjej i bikini & 2 guldringar på tårtan för de varit gifta i 1 år. 
 
Tårtan är till ca 15 pers 
& fylld med 
chokladfluff & vaniljkrämsgrädde 
täckt med marsipan.

 Jag fick ett sms efter; 
Hej!
Tårtan var jättegod. 
Det var ingen som vågade skära i den, 
då dom tyckte den var jättefin.
Christel & Lindgren




Till Thyras 90 årsdag beställdes 2 tårtor. 
Jag fick fria händer
& jag tyckte att Ullas tårta blev så fin så 
jag gjorde liknande fast med röda blommor istället.

Tårtorna är till ca 42 personer & fyllda med
hallonsylt+hallonmousse & vamiljkrämsgrädde
Täckta med marsipan.


Ett stort tack till er för jag fick äran att göra tårtorna till födelsedagarna! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar