Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År!!


Jag vill tacka er alla för det här året!
Ett nytt år närmar sig med nya möjligheter,
jag är fortfarande mammaledig fram till hösten & tar emot begränsat med beställningar.
 Så var därför ute i mycket god tid så flera helger i sommar redan är fullbokade.

Cheesecaken på bilden har jag bakat idag, 
här om dagen så la Sabina ut receptet på sin blogg & jag tyckte att det lätt gott, så jag hoppas att den är lika god som den ser ut =)

 
Ett stort tack till alla er mina kunder som jag fått baka tårtor till =)
Och tack till alla er som följer mig på Facebook & Instagram & gillar & delar!

Glöm inte att ta hand om och va snälla mot varandra 
Lev nu för man vet inte vad som händer imorgon...


GOTT NYTT ÅR!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar