Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

fredag 20 december 2013

God Jul!


 Jag vill önska alla mina läsare & kunder en riktigt god jul! 
Ta hand om varann & jag hoppas att ni alla får en underbar jul & julledighet =)



Denna jultårta gjorde jag till Angelica förra året, tycker att den är så fin med alla dekorationer! 




Jag tänkte inte göra något pepparkakshus i år heller, men min mamma köpte hem Annas pepparkakshus till mig ändå, så jag var ju tvungen att testa ;)
Det är faktiskt mitt allra första &
 trotts att jag klantade mig lite med det varma sockret & brände mig så
 tycker jag att det blev väldigt fint =)







Till Jonathan gjorde jag den här tårtan vid Lucia, 
Han fyller år då så de ville ha ett luciatåg fast med djur!
Jonathans mamma Linda skrev;

Tack!
Tårtan var mycket uppskattad & god. 
kram


God Jul!!
Kram /Linda


(Var ute i god tid till nästa år med era beställningar, 
en hel del helger i sommar är redan fullbokade)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar