Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

fredag 19 oktober 2012

En våningstårta!


Negar hörde av sig till mig & ville överraska sin man & sin son med en fin tårta till hennes mans födelsedagsfest!
Hon ville att det skulle vara bilar på tårtan, gärna Blixten till sonen.
Sen skulle de vara hjärtan & stå; Jag älskar er mina 2 älsklingar. 
Sen fick jag göra vad jag ville!

Tårtan är till ca 26 pers & fylld med
hallonsylt+hallonmousse & chokladfluff.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta. 



Negar skrev till mig efter;

Hej!
Vill tacka för den fina och goda tårtan.
Alla tyckte att den var fin och god. 
Har tagit hur många bilder som helst på den :)
Vi ville ej skära i den och äta, tyckte det var synd. 
Vi är väldigt nöjda. 
Tack så mycket.
/Negar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar