Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 10 oktober 2012

Barntårtor


De här 2 tårtorna gjorde jag till Liam & Colin.
Den ena är fylld med banansylt+bananmousse & mjölkchoklad
Den andra är fylld med jordgubbssylt+jordgubbsmousse & vaniljkrämgrädde.

Såhär skrev deras mamma Maria till mig;

Tack Linda för super fina & goda tårtor. Barnen blev mer än nöjda. Jätte tack !!





Ann-Sofie ringde & beställde en Super Mario tårta till sonens födelsedag!
Tårtan är till ca 10 pers & fylld med
hallonsylt+hallonmousse & mjölkchoklad.






 Jennie beställde 2 tårtor, den ena var till hennes dotter som fyller 5 år
 som tycker mycket om Hello Kitty.
Den andra var till hennes bror som fyller 22 år & är intresserad av dinosaurier!

Tårtorna är fyllda med pollychoklad & passionsfruktmousse. 

Jennie skrev till mig;

Hej Linda!
Tårtorna var lika goda som vanligt :)
Joakim skrattade rätt bra när han fick sin tårta.
Alla lika förtjusta!
Kommer igen :) kram Jennie









 En tårta till Alva som fyllt 4 år!
Hon ville ha Nalle puh & hans vänner på en röd tårta!

Tårtan är till ca 15 pers 
& fylld med banansylt+bananmousse & mjölkchoklad.





En 1 årstårta till Gabriel!
Jag gjorde Gabriels doptårta i våras.

De ville ha Gabriel på tårtan, med hans favorit bil & en fåtölj! 

Tårtan är till ca 20 pers & fylld med
jordgubbssylt+jordgubbsmousse & vaniljkrämgrädde.

Gabriels mamma Carina skrev till mig;

 

Tack så mycket för den fina tårtan! Är även denna gång super nöjd! Den var jättegod och precis som jag föreställt mig med bilen och fåtöljen och såklart lille Gabriel :)
Du kan räkna med att jag återkommer med fler beställningar!
Med vänlig hälsning, Carina






Ett stort tack alla er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar