Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

fredag 5 oktober 2012

Jörgen 1959


 Angelica beställde den här tårtan till sin pappas födelsedag!
Han är en mångpysslare & har testat det mesta :)
Hon ville att tårtan skulle se ut som en stubbe, då han byggt en stuga. 
Sen skulle det vara stockar, en såg & en yxa & en stor spik.
Sen åker han inlines & gillar Elvis Presley & äger en Lexus bil.

Angelica ville ha årtalet som han föddes på tårtan istället för åldern.
Och det tycker jag var en bra idé!


 Tårtan är fylld med hallonsylt+hallonmousse & mjölkchoklad med M&M i. 
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta. 


tack brev från Angelica; 

Hejsan hoppsan Linda :)

Pappa blev super glad över sin tårta! Han trodde inte sina ögon.
 Min pappa är en typisk man som inte säger inte så mycket! Man såg på hans ögon att han tyckte om den. Han sa kort fattat att den var fin hihi :). 
Han spanade verkligen in tårtan! Jag tyckte den var super fin! 
Alla mina detaljer kom med och precis som jag ville ha de :).
 Jag älskade det lilla sättet med stockarna, yxan och sågen. 
Så himla läcker vad tårtan! Allt passade hans personlighet :). 
Tack för tårtan! 
Det komiska var att pappa inte kände smaken (även att det var hans favorit godis). Det var min bror som kom på smaken, vilket jag tyckte var lite skumt för det smakade 
verkligen M&M med nötter. Jag kände det klart och tydligt! :). 
Han sa i alla fall ett antal gånger att han tycker om dina tårtor 
(han har ju smakat på en massa nu hihi). 
Han tycker att du gör de väldigt mastiga och mättande, inte med en massa äcklig grädde. 
Om han säger något sånt, då ska man ta åt sig hihi :). 
Tack än en gång!

Kramar Angelica
Ett stort tack till dig Angelica!! kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar