Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

lördag 27 oktober 2012

Dop & namntårtor


 Den här tårtan gjorde jag till Elliots namnkalas förra helgen! 
De ville ha en stilren blå tårta med bruna detaljer. 

Tårtan är till ca 20 pers, 
chokladbottnar fyllda med päronmousse & vitchoklad
spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta. 

Ida skrev såhär till mig;

 Hej! 
Vi är nöjda och den var kanonfin! 
Ville helst inte äta den ;):)
Med vänlig hälsning, Idha








 En doptårta till Meja!
De ville ha en rosa tårta med en bebis & en krona på toppen. 
sen fick jag göra vad jag ville :)

Tårtan är till ca 40 pers & fylld med
Blåbärssylt+blåbärsmousse & vitchoklad. 
Spacklad med  smörkräm & täckt med sockerpasta. 

Det var Mejas moster som beställde tårtan & hon skrev;

Åh den var helt underbar i både utseende & smak, 
tack det kommer blir fler beställningar. 
/ Petra




Ett stort tack till er för jag fick äran att göra era tårtor!



1 kommentar: