Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

lördag 18 augusti 2012

Doptårta till Elsie


 Idag döptes Elsie & jag fick äran att göra doptårtan!
De köpte en tårta av mig förra helgen till deras son Oliver

 Elsies föräldrar ville ha en lila & rosa tårta, 
med en bebis i blöja, en häst & vitt band med fotspår.
Och några blommor & hjärtan. 

När Alexandra fick se tårtan skrev hon till mig;

Å Linda, den är helt perfekt, helt galet fin :))) tack tack


Tårtan är till ca 30 pers & fylld med
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad.
spacklad med smörkräm & täckt med socker pasta. 
 


Idag skrev Alexanda;

Hej Linda :)
även denna tårta blev en stor succé,
alla älskade tårtan!
Först skulle alla och då menar jag alla, ta kort på den  och alla
tyckte den var super god!!!
Du kommer att få göra alla mina framtida tårtor kan jag lova!
Tack än en gång! 

Ett stort tack till er för de fina orden & för att jag fick äran att göra Elsies doptårta!!

1 kommentar: