Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 22 augusti 2012

Tildas Doptårta


Jag har gjort en hel del doptårtor sista tiden & många beställningar på doptårtor framåt!
Och det tycker jag är jättekul =) 
Doptårtorna är verkligen uppskattade av alla :)


 Den här gjorde jag till Tildas dop som var i helgen. 
Tildas mamma Johanna ville ha en lila 2 våningstårta med lila fotspår, 
en bebis på en vit filt med gråa prickar & några blommor.
Stilrent & fint!



Tårtan är till ca 33 pers & fylld med 
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad.
spacklad med smörkräm & täckt med socker pasta. 


Johanna skrev till mig;

Vi är mycket nöjda med Tildas doptårta.
Den var riktigt god & oerhört fin. Den blev verkligen 
beundrad av våra gäster och alla tyckte den var jättefin och speciell,
såpass att ingen ville börja skära i den ;)
Så ett stort tack ännu en gång! 
Med vänlig hälsning /Johanna


Ett stort tack till er för jag fick äran att göra tårta & för era fina ord till mig :)



1 kommentar: