Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

måndag 6 augusti 2012

Ida 3 år


 Den här tårtan gjorde jag till Idas 3 årsdag!
Idas mamma Jessica ville ha en liknande tårta som jag gjorde till Nathalies dop.



 Tårtan är till ca 20 pers & fylld med 
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med socker pasta.



Ida blev mycket glad över sin födelsedagstårta & såhär skrev Jessica till mig;

 
 Hej. Ida sa åhhh vad fin tårta!! Är den min? 
Mamma oj den är ju så fin så man inte vill äts upp den!!
 alla tyckte den var jättefin och undrade vem som gjort den och den var god!!
 Morfar tog sönder " kronan" efter vi ätit upp den minsta delen av tårtan och då sa Ida
 " du tar väl inte sönder min tårta??" 
jag vill spara den.
  kalaset lyckat..tack så mycket! :)Mvh/Jessica

Ett stort tack till er =)

2 kommentarer: