Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 22 augusti 2012

Svante 1 år


 Caroline ringde mig i början på förra veckan & ville ha en tårta till hennes sons 1 årsdag.
Hon ville hämta tårtan på lördagen & jag kände att jag hann med att göra den, 
fast jag hade en hel del tårtor till helgen.
Dessutom bodde Caroline i Växjö & det är ju extra roligt när de som beställer bor en bit ifrån ;)




De ville ha en blå tårta med Svantes favoriter, katt, kossa, bollar, bilar & ett tåg. 

Tårtan var till ca 20 pers 
& fylld med blåbärssylt+blåbärsmousse & vitchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med socker pasta.



Så här skrev Caroline till mig; 

hej Linda!

Ville bara tacka så mycket för den fina (och goda) tårtan!! Den gjorde helt klart succe och satte guldkant på födelsedagsfikan!

Här är adressen till min blogg där jag skrivit om dagen samt lagt upp en länk till din sida, hoppas det är ok :)

www.frokenfraulein.blog.se

Tack igen!! Vi hörs väl till nästa år igen om inte tidigare :)

Mvh/ Caroline 
 
 
Tack så mycket Caroline för jag fick göra Svantes 1 årstårta & för det fina inlägget på din blogg =)
 
 

1 kommentar: