Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

onsdag 15 augusti 2012

Pernilla & Fredriks bröllopstårta!


 I lördags gifte sig Pernilla & Fredrik & jag fick äran att göra deras bröllopstårta!!



 När de var på provsmakning så bestämde de sig för vinröda rosor & murgröna
och jag fick mitt första tillfälle att testa min nya Lace molds,
jag tycker det blev mycket fint runt kanterna på tårtorna!





 Tårtan är till ca 40 pers & fylld med
jordgubbssylt+jordgubbsmousse & vaniljkrämgrädde
spacklad med smörkräm & täckt med socker pasta.




 De var mycket nöjda över sin bröllopstårta och Pernilla skrev;

Tack Linda, för en fantastiskt vacker och framför allt god tårta!!! 
Den gick hem hos alla!!! Vi kommer tillbaka, va så säker  :)
Kram Pernilla och Fredrik



 Ett stort grattis till er & ett stort tack för att jag fick göra tårtan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar