Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

tisdag 7 augusti 2012

Jenny & Magnus bröllopstårta


I lördags gifte sig Jenny & Magnus & jag fick äran att göra deras bröllopstårta!
De ville ha en tårta på ställning, ljusrosa rosor & vita småblommor, pärlband & deras fina tårtdekoration på toppen! 




 När jag levererade tårtan till festen, i samma rum som alla satt, monterade jag upp den & blev fotograferad, lite nervöst men det gick bra!
Bruden var så nöjd över tårtan & kramade om mig flera gånger =)



Tårtan är till ca 78 pers & fylld med
passionsfruktmousse & vitchoklad
Spacklad med smörkräm & täckt med socker pasta. 




 Så här skrev det fina brudparet till mig;

Hej! 
Tårtan var verkligen helt otroligt god! :)
Allt gick åt och alla tyckte jättemycket om den! :)
Den var så vacker! Precis som vi hade föreställt oss!
Du fångade våra önskemål på pricken.
Så duktig är du!  Tusen tack än en gång. :)
Mvh /Jenny & Magnus 



Ett stort tack för era fina ord & för att jag fick äran att göra eran bröllopstårta!! 

3 kommentarer:

  1. Hej Linda! Kul att hitta en otroligt vacker blogg. vad duktig du är! Jag har också en tårtblogg men vi har olika stilar ser jag, kika gärna in på vår. Jag gick brinellgymn 03/06, kanske har vi träffats!?

    Lycka till med beställningar och inspiration.
    /Hanna

    SvaraRadera
  2. Tårtan är verkligen jättevacker Linda! Stilig och fin och med härliga blommor =)

    SvaraRadera