Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 23 augusti 2012

Möhippa


För några veckor sedan ringde Judith till mig & frågade om jag skulle kunna hålla i en möhippe kurs,
hennes syster, den blivande bruden tycker om att göra cupcakes.
Först tvekade jag men sen tänkte jag att jag har inget att förlora på det, 
så jag tänkte att jag kan ju testa att hålla i en kurs så får vi se hur det går. 



 Och det gick hur bra som helst! Tjejerna var såå nöja & tyckte att det var kul & precis lagom :)
och att jag skulle satsa på fler kurser =)

Så det har jag tänkt att göra! 
Om ni är intresserade av att boka in en cupcakes kurs, så tveka inte att höra av er!


 Bilderna är rätt dåliga, solen sken så härligt in genom fönsterna ;)
Tjejerna är iallafall i full gång med cupcakes dekorationer! 
Jag ska oxå göra den blivande bruden Esthers bröllopstårta i September :)



 Det färdiga resultatet, de hade gjort muffinsen själva & 
de flesta dekorerade 2 cupcakes & några hann göra 3 stycken.
Jag hade gjort frosting & hallonmousse.
 Och jag hade med socker pasta & olika utstickare, verktyg m.m. 


Jag fick ett sms av Judith på kvällen;

Vi vill från hela möhippegänget säga ett jättestort tack för det du visade oss idag! 
Verkligen jättekul!
Vi tycker verkligen du ska fortsätta, konceptet var toppen!
Cupcaksen var även mycket uppskattade och väckte stor uppmärksamhet på Willy:s där Esther fick dela ut dem till kunderna! 


Ett stort tack till er för att jag fick frågan & fick hålla i min första kurs, 
utan er hade det inte blivit av =)

1 kommentar: