Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

torsdag 30 augusti 2012

Mathea 1 år


Melina hörde talas om mig genom Caroline som jag gjorde  Svantes 1 årstårta till.
Melina bor i Växjö & skulle ha sin dotters kalas i Värnamo, 
och de beställde tårtorna av mig =)




Mathea älskar att bada & leka med vatten, så en flicka i vatten med hink & spade passade bra! 
Och Melina ville ha några vita fåglar & hjärtan på tårtan. 

Tårtan var till ca 20 pers med chokladbottnar
fyllda med passionsfruktmousse & vitchoklad.
Spacklade med smörkräm & täckt med socker pasta.






 Sen ville hon ha en grön tårta med en katt, en mus & en ostbit på :)

det tårtan är till ca 20 pers & fylld med
hallonmousse & mjölkchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med socker pasta. 


Jag har nog aldrig fått så fina ord som jag fick av Melina, hon skrev b la.:

Hej!
Tårtorna var ju så klart helt fantastiska!!!
Mycket goda & helt perfekta!!!
Olyckligtvis så förstörde en släkting lilla Mathea då han la den andra tårtan på den :(((
(den stod i en kartong)
då blev det många tårar framför gästerna :(((
men du har verkligen talang & arbetar från hjärtat!!!!
Med en fin noggrannhet som jag älskar och uppskattar!!!
Det ser man i dina tårtor!!! Tack för allt. Vi hörs av igen :)
Vi är mer än nöjda!!! 
Med vänlig hälsning, Melina , Sakib & Mathea.

När jag tackade så mycket så svarade hon;

Du ska ha ett stort tack!! 
Vi uppskattar det du har gjort och hur himla snäll & trevlig du är!
Vi var sååå stolta över tårtorna men 
nästa gång blir det jag som hämtar & tar hand om dem ;)
tack åter igen! 
Du är bäst helt enkelt!!! 
Med vänlig hälsning



Dessa fina ord som Melina skrev till mig värmde mig till 1000!!
Jag blev så himla glad & jätte tacksam :)

Ett stort tack till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar