Personliga tårtor till alla tillfällen! Nässjö, Jönköpings län

Lindas Tårtor på Facebook

fredag 3 augusti 2012

Bröllopstårta till Frida & Philip


Förra lördagen gifte sig Frida & Philip!
Jag fick äran att göra deras bröllopstårta. 
Brudbuketten hade vita rosor, kallor, murgröna & gröna strån.
Så de gjorde jag på tårtan.
Sen ville de ha spritsade stjärnor runt kanten.




 Dekorationen som ska vara överst på tårtan satte de på själva, jag väntar på en bild ;)



 Tårtan är till ca 50 pers & fylld med
hallonsylt+hallonmousse & vitchoklad.
Spacklad med smörkräm & täckt med sockerpasta.


 Såhär skrev brudparet till mig;

Hej linda:) 
 tårtan vart super^^
 gästerna vågade knappt ta från den då de ville ta massa kort och beundra den;)
 tack igen för en fantastiskt fin och god tårta 
och lycka till med dina nästa verk:) 
mvh frida och philip


Ett stort grattis till er & tack för att jag fick göra eran bröllopstårta!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar